čtvrtek 26. února 2015

PRAGUE ♥ Katy Perry and Charli XCX concert in Prague 23.2.2015 ♥

Bylo pondělí .
Ze začátku se zdálo jako ty předešlé , ale pak to přišlo .
Skončila jsem dřív ve škole , šla domů , převlékla se a pak jela pro mamku abychom mohli jet našim vlakem , jeli jsme s RegioJet . Můžu říci že se tam k nám chovali naprosto skvěle a ty služby co tam byli , byl tam něco jako menu a měli Cappuccino , no samozřejmě že jsem si to musela vzít že .
Jeli jsme z Hranic na Moravě do Prahy hl. nádraží , čím blíž jsme byli tím víc jsem se těšila a byla nedočková , když jsme konečně dojeli do Prahy , tak jsme hledali tetu s kamarádem .
Poté dali věci kamarádovi , kvůli tomu že jsme šli do O2 arény a tam mají trošku přísnější pravidla a kdyby nám ji měli prohledávat tak by to bylo nejspíš na hodně dlouho .
Koupili jsme si lístky a šli na metro , docela mě zarazily pojízdné schody , když jsme museli jet níž abychom přestoupily na linku B , byla to velká výška , upřímně nesnáším pohled z velké výšky .
Pak jsme konečně dojeli na Čechomoravskou , kde byla O2 aréna a před ní strašně moc lidí .




◄ Takhle nějak to vypadalo před vstupem a tím čím jsme předtím než jsme vešli do  vnitř procházali mi celkem připomínalo takové to ( fajn vyjadřování ) jak bývá na Velké Pardubické předtím než ty koně vypustí .
Původně jsem to chtěla zabrat zhora jelikož tam nejde vidět kolik jich tam byla , ale tak zhruba to tam vypadalo .
Nemohlo se tam brát pití , muselo se tam koupit , naštěstí jsme si my nebrali pití , ale někteří co si to nečetli tak o něj přišli , bylo to epicické ty všechny pití na tom stole , před těmi detektory .
Potom co jsme úspněšně přošli , jsme pokračovali v chůzi , zahládla jsem tam Tour Shop tak jsem tam hned letěla koupila jsem si jednu věc pro sebe a jednu pro kámošku ( Co jsem koupila se dozvíte v dalším článku , který bude HAUL )
Poté co jsem si něco koupila , jsme šli si koupit pití . Docela nás zarazila cena 0,5 l Coca Coly za 50,- Myslím si že nejsme jediní co , které to zarazilo . Ve skupiny ,, Katycats CZ / SK " si tam dělali srandu z toho jestli v tom byla aspoň moč od Katy Perry , why not . Fakt mě to pobavilo ( Tohle není myšleno jako něco jako hate , prostě měli pravdu za tu cenu . Tohle zní vážně divně , když se nad tím teď zamyslíte )
Šli jsme na místa a čekali , byli jsme v 422 sektoru a v 12 řadě .

Začalo to přesně v 20:00 .
Jako první šla na stage předskokanka a to Charli XCX , její vystoupení se mi hodně líbilo , byla úplně super , nejvíc jsem se těšila na písničku " Break The Rules " do které jsem se poslední dny zamilovala . Charli končila asi tak zhruba v 20:33 .











Katy Začala kolem 21:00 .
Na Katy jsme čekali celkem dlouho , předtím tam hráli nějaké písničky a pokaždé , když nějaká skončila tak jsem si myslela že to začne , byla jsem totálně natěšená a pak zhasli světla a začalo to......


Při začátku jsem to už fakt nedávala.....................
Než začala zpívat a byli tam jenom tanečníci jsem už fakt musela křičet , potom jsem brečela a smála se . Bylo to D.O.K.O.N.A.LÉ .....
Popravdě ještě teď z toho nemůžu a když si pouštím záznamy z koncertu nabíhá mi husina....
Nelituju toho že jsem tam byla a nikdy nebudu .
Ty peníze za to doopravdy stály .
Celá show byla naprosto dokonalá , Katy byla dokonalá , celé to bylo dokonalé .
Byl to nejlepší den v mém životě .
Strašně moc jsem si to užila , šla bych na tohle klidně znovu a znovu a znovu a znovu . Please god ať tu přijede aji příště až bude mít turné..WE MISS YOU KATY PERRY AND CHARLI XCX

♥ Nejvíc cute byla část kdy "jsme"učili Katy Perry česká slovíčka

Čeština ji šla nádherně ♥
Katy Perry je prostě talent od přírody ♥
Bylo to naprosto dokonalé ♥ Ta její čeština ♥
Ta holka , co byla na pódiu nebyla z Prahy , ale tak co už , hodně jí to přeju!
Má velké štěstí že se dostala na pódium , mluvila s Katy a navíc s ní má fotku , omg , kdybych tam byla já tak by to se mnou nejspíš seklo , takže ji patří aji respekt že to takhle zvládla ! 
 Sice neřekla česky miluju , ale tak snad ji to na SK v pátek 27.2.2015 řeknou česky





  Birthday bylo též dokonalé , jak tam Katy létala a potom mávala do našeho sektoru nahorů , já úplně omg.....
This Is How We Do bylo taky super , ty emoji jak tam byli , zvrchu to šlo dobře vidět .
Bylo to dokonalé všechno .
Všechna ta show , kostýmy .
Jak tam byla Cat-Oure tak to bylo fakt super  , strašně moc se mi to líbilo.
Kdybych to měla schrnout celá show byla naprosto TOP , všechny efekty , atd.....
Katy to uzpívala úžasně ♥


Končilo to kolem 23:00 poslední písnička byla Firework s speciálními brýlemi ,, Prism Vision " bylo to best ♥
Po koncertě jsme počkali až vyšla většina lidí pryč a pak jsme šli na metro a jeli k tetě a k kamarádovi na noc .
Takhle nějak probíhal Koncert .
Brzy očekávajte HAUL z Prahy a celkově z tohohle měsíce .

 ,, Dreams Come True "



,, Věř , běž a dokážeš
"
















Diamond ♥

2 komentáře: